Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi – TripsTravel.pl
Szukaj na stronie Obserwuj nas na Instagramie Dołącz do nas na Facebooku

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
First Name*
Last Name*
Email*
Phone*
Country*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login
Szukaj na stronie Obserwuj nas na Instagramie Dołącz do nas na Facebooku

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
First Name*
Last Name*
Email*
Phone*
Country*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Czy muszę podpisywać z Wami umowę?

Podpisywanie umów o udział w imprezie turystycznej jest wymogiem ustawowym, który musimy spełniać jako organizator imprez turystycznych.

Skąd mam wiedzieć czy są jeszcze wolne miejsca na wycieczkę?

W opisie każdej wycieczki, pod ceną widoczny jest status dostępności miejsc są występują trzy rodzaje informacji: w kolorach zielonym, pomarańczowym i czerwonym:

  • „dostępne wolne miejsca” oznacza, że mamy dużo wolnych miejsc;
  • „mało wolnych miejsc” oznacza, że na wycieczce zostało kilka wolnych miejsc, które prawdopodobnie wkrótce sprzedamy;
  • „brak wolnych miejsc – lista rezerwowa” oznacza, że nie ma już wolnych miejsc, a zgłoszenia, które do nas dotrą zostaną wpisane na listę rezerwową wg kolejności zgłoszeń (z wyjątkiem posiadaczy Karty Stałego Klienta, którzy mają pierwszeństwo na liście rezerwowej).
Skąd mam wiedzieć czy wycieczka się odbędzie?

Ze względu na duże nakłady pracy i koszty organizacji dokładamy wszelkich starań aby nasze wycieczki były realizowane zgodnie z planem. Anulacje wyjazdów zdarzają się rzadko (np. głównie z powodu zbyt niskiej frekwencji). Niska frekwencja oznacza nie wystarczającą liczbę wpłat (przeważnie ok. 20), która zapewnia rentowność organizacji danego wyjazdu. Niezbędne minimum musimy osiągnąć na 14 dni dni przed terminem (wyjazdy krajowe) lub 30 dni (niektóre wyjazdy zagraniczne), bo z takim wyprzedzeniem hotele wymagają od nas potwierdzenia liczby pokoi – dotyczy imprez z noclegiem. Klienci, którzy rezerwują z małym wyprzedzeniem muszą liczyć się z ograniczoną dostępnością miejsc czyli np. z brakiem odpowiedniego pokoju.

Na 7 dni przed terminem każdej imprezy publikujemy posta na fanpage’u oraz wysyłamy e-mail z pakietem dodatkowych informacji – jeśli nie ma wiadomości w skrzynce odbiorczej wówczas warto sprawdzić spam.

Jak się dowiem czy wycieczka będzie anulowana?

Informację o anulacji staramy się publikować możliwie z jak największym wyprzedzeniem, przeważnie na 2 tygodnie przed terminem imprezy. Jeśli zostaniemy zmuszeni do anulowania staramy się przenieść wycieczkę na inny termin, a osoby, które zapisały się i opłaciły udział w anulowanej imprezie dostają propozycję udziału w nowym terminie lub propozycję udziału w innej wycieczce lub zwrot 100% wpłaty. Szczegółowe informacje na temat anulowania imprez są dostępne w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa (pkt.5).

Ile czasu trzeba czekać na zwrot wpłaty w przypadku odwołania wyjazdu?

W przypadku odwołania wycieczki wpłaty zwracamy w ciągu 14 dni od daty poinformowania o anulacji. Zwrot następuje przelewem na konto, z którego przyszła wpłata, chyba że uczestnik wskaże inny numer rachunku.

Nie mam drukarki/skanera, jak mam odesłać umowę?

Wystarczy zgłosić nam brak możliwości wydruku, wówczas my przygotujemy umowę i podpiszemy ją podczas zbiórki. W przypadku braku skanera, po wydrukowaniu umowy można do nas wysłać zdjęcie umowy np. przez MMS.

Czy można się zapisać na wycieczkę z dzieckiem?

W opisie imprezy informujemy czy wycieczka jest odpowiednia dla osób z dziećmi. W razie wątpliwości prosimy o kontakt.

Czy mogę dołączyć do wycieczki w pojedynkę?

W przypadku kiedy wyjazd zawiera nocleg/i pojedyncze osoby zostają zakwaterowane w pokoju wg wcześniej zgłoszonych preferencji (np. ze wskazanym kolegą/koleżanką) lub zostaną zakwaterowane z osobą w podobnym wieku tej samej płci. Pojedyncza osoba może, za dopłatą, mieć zarezerwowany pokój pojedynczy czy też inny do pojedynczego wykorzystania.

Co zrobimy w przypadku niepogody zwłaszcza podczas imprez plenerowych (spływ kajakowy, trekking górski)?

Staramy się w miarę możliwości realizować program wyjazdu, ale jeśli warunki atmosferyczne są nie sprzyjające to zawsze mamy pomysł jak zagospodarować czas, żeby spędzić go ciekawie i bezpiecznie. Śledzimy prognozy pogody na kilka dni przed wyjazdem w dany region, ale prognozy się zmieniają i różnią się od siebie, więc nie mogą wpływać na decyzję o realizacji danej wycieczki. O tym jaka będzie pogoda dowiemy po dotarciu do miejsca docelowego i wówczas pilot podejmuje decyzję o sposobie realizacji programu imprezy. Znając prognozę pogody uczestnicy mają szansę odpowiednio się przygotować do wyjazdu i zadbać m.in. o odpowiedni ubiór i obuwie.

Zapisałem/am się na newsletter i go nie dostaję.

Sugerujemy sprawdzić folder „Spam” lub „Oferty” na skrzynce e-mailowej.

Czy muszę wyrażać zgodę na przetwarzanie wizerunku na potrzeby publikacji fotorelacji z wyjazdu na stronie internetowej i w mediach społecznościowych?

Zgoda na publikację jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Staramy się aby fotorelacja była ciekawą pamiątką z naszego wyjazdu, więc do zdjęć zapraszamy osoby zainteresowane. Przed rozpoczęciem fotorelacji pilot zawsze informuje uczestników o tym, że będą widoczni na zdjęciach. W każdej chwili można się do nas zwrócić o wycofanie określonego zdjęcia z publikacji.