Podpisywanie umów o udział w imprezie turystycznej jest wymogiem ustawowym, który musimy spełniać jako organizator imprez turystycznych. Oprócz tego umowa jest dowodem ubezpieczenia uczestnika imprezy i w sytuacji, kiedy uczestnik będzie ubiegać się o odszkodowanie z polisy podstawowym dokumentem wymaganym przez ubezpieczyciela będzie umowa podpisana przez obydwie strony.
W opisie każdej wycieczki, pod ceną widoczny jest status dostępności miejsc występują trzy rodzaje informacji: w kolorach zielonym, pomarańczowym i czerwonym:
Ze względu na duże nakłady pracy i koszty organizacji dokładamy wszelkich starań aby nasze wycieczki były realizowane zgodnie z planem. Anulacje wyjazdów zdarzają się głównie z powodu niewystarczającej liczby wpłat (przeważnie ok. 20), która zapewnia rentowność organizacji danego wyjazdu. Niezbędne minimum musimy osiągnąć na 14 dni przed terminem (wyjazdy krajowe) lub 30 dni (niektóre wyjazdy zagraniczne). Klienci, którzy rezerwują z małym wyprzedzeniem muszą liczyć się z ograniczoną dostępnością miejsc, czyli np. z brakiem odpowiedniego pokoju.
Na 7 dni przed terminem każdej imprezy publikujemy posta na fanpage’u oraz wysyłamy e-mail z pakietem dodatkowych informacji – jeśli nie ma wiadomości w skrzynce odbiorczej, wówczas warto sprawdzić folder „Spam”.
Informację o anulacji staramy się publikować możliwie z jak największym wyprzedzeniem, przeważnie na 2 tygodnie przed terminem imprezy. Jeśli zostaniemy zmuszeni do anulowania, staramy się przenieść wycieczkę na inny termin, a osoby, które zapisały się i opłaciły udział w anulowanej imprezie, dostają propozycję udziału w nowym terminie, propozycję udziału w innej wycieczce lub zwrot 100% wpłaty. Szczegółowe informacje na temat anulowania imprez są dostępne w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa (pkt.5).
W przypadku odwołania wycieczki wpłaty zwracamy w ciągu 14 dni od daty poinformowania o anulacji. Zwrot następuje przelewem na konto, z którego przyszła wpłata, chyba że uczestnik wskaże inny numer rachunku.
Wystarczy zgłosić nam brak możliwości wydruku, wówczas my przygotujemy umowę i podpiszemy ją podczas zbiórki. W przypadku braku skanera, po wydrukowaniu umowy można do nas wysłać zdjęcie umowy np. przez MMS.
W opisie imprezy informujemy czy wycieczka jest odpowiednia dla osób z dziećmi. W razie wątpliwości prosimy o kontakt.
Tak, większość naszych uczestników to single, a w przypadku kiedy wyjazd zawiera nocleg/i pojedyncze osoby zostają zakwaterowane w pokoju wg wcześniej zgłoszonych preferencji (np. ze wskazanym kolegą/koleżanką) lub zostaną zakwaterowane z osobą w podobnym wieku tej samej płci. Pojedyncza osoba może mieć zarezerwowany pokój pojedynczy czy też inny do pojedynczego wykorzystania – za dopłatą.
Staramy się w miarę możliwości realizować program wyjazdu, ale jeśli warunki atmosferyczne są niesprzyjające to zawsze mamy pomysł jak zagospodarować czas, żeby spędzić go ciekawie i bezpiecznie. Śledzimy prognozy pogody na kilka dni przed wyjazdem w dany region, ale prognozy się zmieniają i różnią się od siebie, więc nie mogą wpływać na decyzję o realizacji danej wycieczki. O tym, jaka będzie pogoda dowiemy po dotarciu do miejsca docelowego i wówczas pilot podejmuje decyzję o sposobie realizacji programu imprezy. Znając prognozę pogody uczestnicy, mają szansę odpowiednio się przygotować do wyjazdu i zadbać m.in. o odpowiedni ubiór i obuwie.
Sugerujemy sprawdzić folder „Spam” lub „Oferty” na skrzynce e-mailowej.
Zgoda na publikację jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Staramy się, aby fotorelacja była ciekawą pamiątką z naszego wyjazdu, więc do zdjęć zapraszamy osoby zainteresowane. Przed rozpoczęciem fotorelacji pilot zawsze informuje uczestników o tym, że będą widoczni na zdjęciach. W każdej chwili można się do nas zwrócić o wycofanie określonego zdjęcia z publikacji.