Podpisywanie umów o udział w imprezie turystycznej jest wymogiem ustawowym, który musimy spełniać jako organizator imprez turystycznych. Oprócz tego umowa jest dowodem ubezpieczenia uczestnika imprezy i w sytuacji, kiedy uczestnik będzie ubiegać się o odszkodowanie z polisy podstawowym dokumentem wymaganym przez ubezpieczyciela będzie umowa podpisana przez obydwie strony.
Wymóg nie dotyczy wycieczek jednodniowych, które nie są imprezami turystycznymi w rozumieniu przepisów Ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
W opisie każdej wycieczki, pod ceną widoczny jest status dostępności miejsc występują trzy rodzaje informacji: w kolorach zielonym, pomarańczowym i czerwonym:
Ze względu na duże nakłady pracy i koszty organizacji dokładamy wszelkich starań aby nasze wycieczki były realizowane zgodnie z planem. Anulacje wyjazdów zdarzają się głównie z powodu niewystarczającej liczby wpłat, która zapewnia rentowność organizacji danego wyjazdu. Niezbędne minimum musimy osiągnąć na 14 dni przed terminem (wyjazdy krajowe) lub 30 dni (większość wyjazdów zagranicznych). Klienci, którzy rezerwują z małym wyprzedzeniem muszą liczyć się z ograniczoną dostępnością miejsc, czyli np. z brakiem odpowiedniego pokoju.
Przeważnie na 7 dni przed terminem każdej imprezy publikujemy posta na fanpage’u oraz wysyłamy e-mail z pakietem dodatkowych informacji – jeśli nie ma wiadomości w skrzynce odbiorczej, wówczas warto sprawdzić folder „Spam”.
Informację o anulacji staramy się publikować możliwie z jak największym wyprzedzeniem, przeważnie na 2 tygodnie przed terminem imprezy. Jeśli zostaniemy zmuszeni do anulowania, staramy się przenieść wycieczkę na inny termin, a osoby, które zapisały się i opłaciły udział w anulowanej imprezie, dostają propozycję udziału w nowym terminie, propozycję udziału w innej wycieczce lub zwrot 100% wpłaty. Szczegółowe informacje na temat anulowania imprez są dostępne w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa (pkt. 5).
W przypadku odwołania wycieczki wpłaty zwracamy zgodnie z przepisami w ciągu 14 dni od daty poinformowania o anulacji. Zwrot następuje przelewem na konto, z którego przyszła wpłata, chyba że uczestnik wskaże inny numer rachunku.
Wystarczy zgłosić nam brak możliwości wydruku, wówczas my przygotujemy umowę i podpiszemy ją podczas zbiórki. W przypadku braku skanera, po wydrukowaniu umowy można do nas wysłać zdjęcie umowy np. przez MMS.
W opisie imprezy informujemy czy wycieczka jest odpowiednia dla osób z dziećmi. W razie wątpliwości prosimy o kontakt.
Tak, większość naszych uczestników to single, a w przypadku kiedy wyjazd zawiera nocleg/i pojedyncze osoby zostają zakwaterowane w pokoju wg wcześniej zgłoszonych preferencji (np. ze wskazanym kolegą/koleżanką) lub zostaną zakwaterowane z osobą w podobnym wieku tej samej płci. Pojedyncza osoba może mieć zarezerwowany pokój pojedynczy czy też inny do pojedynczego wykorzystania – za dopłatą.
Staramy się w miarę możliwości realizować program wyjazdu, ale jeśli warunki atmosferyczne są niesprzyjające to zawsze mamy pomysł jak zagospodarować czas, żeby spędzić go ciekawie i bezpiecznie. Śledzimy prognozy pogody na kilka dni przed wyjazdem w dany region, ale prognozy się zmieniają i różnią się od siebie, więc nie mogą wpływać na decyzję o realizacji danej wycieczki. O tym, jaka będzie pogoda dowiemy po dotarciu do miejsca docelowego i wówczas pilot lub przewodnik podejmuje decyzję o sposobie realizacji programu imprezy. Znając prognozę pogody uczestnicy, mają szansę odpowiednio się przygotować do wyjazdu i zadbać m.in. o odpowiedni ubiór i obuwie.
Sugerujemy sprawdzić folder „Spam” lub „Oferty” na skrzynce e-mailowej.
Zgoda na publikację jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Staramy się, aby fotorelacja była ciekawą pamiątką z naszego wyjazdu, więc do wspólnych zdjęć zapraszamy osoby zainteresowane. Przed rozpoczęciem fotorelacji pilot zawsze informuje uczestników o tym, że mogą być widoczni na zdjęciach. W każdej chwili można się do nas zwrócić o wycofanie określonego zdjęcia z publikacji.